Το αργότερο αρχές Μαΐου ξεκινά η διαχείριση απορριμμάτων στην Καλλιρρόη

Το αργότερο αρχές Μαΐου ξεκινά η διαχείριση απορριμμάτων στην Καλλιρρόη

Νέο χρονοδιάγραμμα από τον Περιφερειάρχη

Το αργότερο αρχές Μαΐου ξεκινά η μεταβατική λειτουργία της μονάδας διαχείρισης απορριμμάτων στην Καλλιρρόη της Μεσσηνίας, ενώ το αργότερο την 1η Ιουνίου θα αρχίσει και η αντίστοιχη λειτουργία στη μονάδα διαχείρισης στη Σκάλα Λακωνίας.

Αυτό ανακοινώθηκε επίσημα χθες από τον περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα, στην έδρα της Περιφέρειας Πελοποννήσου στην Τρίπολη, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε από κοινού με στελέχη της εταιρείας που έχει αναλάβει τη ΣΔΙΤ της κεντρικής διαχείρισης, παρουσία και των αντιπεριφερειαρχών Χρήστου Λαμπρόπουλου -αρμόδιου μεταξύ άλλων για την εν λόγω ΣΔΙΤ- και Ανδρέα Τσουκαλά.

Επιπλέον, ο περιφερειάρχης κάλεσε «τους φίλους δημάρχους να μην προβαίνουν σε ανακοινώσεις όσον αφορά στους χρόνους λειτουργίας των μονάδων, διότι δημιουργείται σύγχυση, κι αυτό δεν είναι καθόλου καλό για ένα πολύ μεγάλο έργο, το οποίο έχει πολύ μεγάλες δυσκολίες. Να μη διαβάζουμε και να μην ακούμε Αύγουστο, Σεπτέμβριο και όλα αυτά τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας».

Ο περιφερειάρχης τόνισε ότι οι εργασίες, τόσο στην Καλλιρρόη όσο και στη Σκάλα, είναι εντός του χρονοδιαγράμματος που έχει τεθεί: «Όσον αφορά στη μονάδα διαχείρισης στη Μεσσηνία, στην Καλλιρρόη, θα λειτουργήσει την 1η Μαΐου, συν πλην μία εβδομάδα. Κινείται εντός χρονοδιαγράμματος και να μη διαβάζουμε και να μην ακούμε Αύγουστο, Σεπτέμβριο και όλα αυτά τα οποία είδαν το φως της δημοσιότητας. Η όποια καθυστέρηση συνδέεται με τις κατακλυσμιαίες βροχοπτώσεις που είχαμε, που επηρέασαν αρνητικά τις εργασίες στο πεδίο».

Στο ίδιο χρονοδιάγραμμα αναφέρθηκε από την πλευρά του και ο Γιώργος Αγραφιώτης, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και διευθύνων σύμβουλος του ιδιωτικού φορέα σύμπραξης που «τρέχει» το έργο του ΣΔΙΤ.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση στη συνέχεια, ως προς το κόστος διαχείρισης αλλά και τις οφειλές ορισμένων από τους Δήμους, ο κ. Νίκας δήλωσε: «Για το κόστος διαχείρισης των απορριμμάτων έχουν ληφθεί αποφάσεις πριν γίνω εγώ περιφερειάρχης. Και ο ΦοΔΣΑ έχει συμφωνήσει και οι δήμαρχοι έχουν συμφωνήσει για το συγκεκριμένο κόστος της λειτουργίας.

Ο Δήμος, όπως ξέρετε, εισπράττει τέλη για τα απορρίμματα και, προφανώς, αυτά τα τέλη έπρεπε να τα έχει προσαρμόσει -με αποφάσεις προηγούμενων χρόνων- στις σύγχρονες απαιτήσεις που έχει η διαχείριση των απορριμμάτων».

Α.Π.