Δ.Σ. Τριφυλίας: Δεν αποσαφηνίστηκε τι συμβαίνει με δίκτυο ύδρευσης στο Χαλαζόνι

Δ.Σ. Τριφυλίας: Δεν αποσαφηνίστηκε τι συμβαίνει  με δίκτυο ύδρευσης στο Χαλαζόνι

Δεν αποσαφηνίστηκε τι συμβαίνει με δίκτυο ύδρευσης στο Χαλαζόνι για το οποίο ρώτησε προ ημερήσιας διάταξης στην προχθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Τριφυλίας ο Παναγιώτης Τσαφαράς.

Σύμφωνα με τον κ. Τσαφαρά: «Αυτή τη στιγμή εκτελείται ένα έργο ύδρευσης στο Χαλαζόνι. Υπάρχει ένα δίκτυο. Και σε μια ενημέρωση – μίνι ενημέρωση – που έλαβα από κάτω (σ.σ. γραφείο ΔΕΥΑ Τριφυλίας), από την προϊσταμένη την κα Γκόγκα, μου είπε ότι το έργο εκτελείται από ιδιώτη. Εγώ σήμερα (σ.σ. προχθές) είδα εκεί συνεργείο της ΔΕΥΑΤ, είδα την τσάπα της ΔΕΥΑΤ, είδα ανθρώπους της ΔΕΥΑΤ ν’ απλώνουν σωλήνα, να σπάνε και να κάνουν εργασίες…».

Αφού είπε πως έγινε κι άλλο αίτημα πολιτών που είναι στη διαδρομή αυτού του αγωγού για παροχή ύδρευσης, ρώτησε: «[…] Γιατί, εάν εκτελείται από τη ΔΕΥΑΤ, δεν υπάρχει μεγαλύτερης διατομής σωλήνα; Δηλαδή, δύο Φ32 είναι μεγαλύτερης αξίας από ένα Φ50, από τη στιγμή που μπορεί να δώσει και δέκα παροχές πλούσια. Και να γίνει σωστά.

[…] Ειπώθηκε ότι τη συνδεσμολογία, ενώ είναι το έργο ιδιωτικής φύσεως, θα την κάνει το συνεργείο της ΔΕΥΑΤ. Και ρώτησα το γιατί και μου είπε “για να ξέρουμε που είναι ο αγωγός”…».

Ο ίδιος τόνισε πως είναι επιτομή της προχειρότητας το βάθος που μπαίνει ο αγωγός, καθώς το πιο βαθύ σημείο είναι τα τριάντα εκατοστά μέσα στη γράνα…

«Εάν το κάνει ο ιδιώτης με τα συνεργεία της ΔΕΥΑΤ, μπαίνει θέμα πάρα πολύ σοβαρό» ανέφερε ο κ. Τσαφαράς.

Απαντώντας ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και πρόεδρος της ΔΕΥΑ Τριφυλίας, Χαράλαμπος Αυρηλιώνης, είπε ότι «δεν είναι έτσι. Η τσάπα βρέθηκε εκεί για να κάνει αποκατάσταση σε ένα κομμάτι της πίσσας, για να μη σπάσει το υδραγωγείο. Έχουν πληρώσει κανονικά τις παροχές τους αυτοί που κάνουν το έργο κι εμείς θα δώσουμε κανονικά τις παροχές απ’ το τερματικό, το κολεκτέρ».

Οι ερωταπαντήσεις για το ίδιο θέμα συνεχίστηκαν μεταξύ Τσαφαρά και Αυρηλιώνη, χωρίς ωστόσο να αποσαφηνιστεί ποιος κάνει το έργο και γιατί ήταν εκεί μηχανήματα και προσωπικό της ΔΕΥΑΤ.

Του Ηλία Γιαννόπουλου