Σε καταστροφή και απομάκρυνση του κατασχεμένου ιστιοφόρου σκάφους, υπό το όνομα «TAJO», σημαίας Πολωνίας, από το χερσαίο χώρο του λιμένα Καλαμάτας, προέβη προχθές το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας, σε συνεργασία με το Κεντρικό Λιμεναρχείο.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 16:58
Μήπως πρέπει να φωτιστεί ο μόλος της Ψαροπούλας;
- 11/06/2026 13:58













