Αφημένη στην τύχη της η πλατεία Παλιόχωρας

Αφημένη στην τύχη  της η πλατεία Παλιόχωρας

Το 2010, όπως αναφέρει η σχετική πινακίδα, κατασκευάστηκε η πλατεία Ηρώου Παλιόχωρας, όμως είναι σε άσχημη κατάσταση.

Τα ξερά χορτάρια έχουν ξεπεράσει το ένα μέτρο και σίγουρα δύσκολα την πλησιάζει κάποιος για να καθίσει στα παγκάκια που υπάρχουν.
Π.Μπ.

Υ.Γ.: Και επειδή αναφερθήκαμε στην Παλιόχωρα, σε άθλια κατάσταση είναι και το κοινοτικό γραφείο, που προφανώς έχει κλείσει εδώ και δεκαετίες, όμως η εγκατάλειψη είναι παραπάνω από φανερή.

Ειδικά δε στις πλευρές που δε φαίνονται από το δρόμο.

Το πώς ο Δήμος Δυτικής Μάνης μπορεί να το αξιοποιήσει, είναι ένα ερώτημα στο οποίο απάντηση πρέπει να δώσουν οι αρμόδιοι.