Αυτοψία Αναστασόπουλου σε έργο καθαρισμού στο αρδευτικό δίκτυο ΓΟΕΒ Παμίσου

Αυτοψία Αναστασόπουλου σε έργο καθαρισμού στο αρδευτικό δίκτυο ΓΟΕΒ Παμίσου

Αυτοψία πραγματοποίησε χθες ο αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Στάθης Αναστασόπουλος, σε έργο βελτίωσης του αρδευτικού δικτύου του ΓΟΕΒ Παμίσου. Συγκεκριμένα, επισκέφθηκε την περιοχή δυτικά του ποταμού Παμίσου, όπου υλοποιούνται εργασίες καθαρισμού αρδευτικού καναλιού μεταφοράς νερού, καθώς και εργασίες επισκευών κατά θέσεις, όπου απαιτείται.

Το κανάλι βρίσκεται σε θέση παράλληλη με τον ποταμό Πάμισο και οι εργασίες ξεκίνησαν από τη γέφυρα της εθνικής οδού και με κατεύθυνση προς νότο αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί, προκειμένου να πραγματοποιείται απρόσκοπτα η παροχή αρδευτικού ύδατος προς τις καλλιεργούμενες εκτάσεις της περιοχής του κάμπου της Μεσσήνης.

Παράλληλα, υλοποιούνται εργασίες οδοστρωσίας της αγροτικής οδού, ανατολικά του Παμίσου, από τη γέφυρα της εθνικής οδού έως εκβολές στην περιοχή της Μακαρίας.

Να σημειωθεί πως οι παραπάνω εργασίες καθαρισμών και οδοστρωσίας υλοποιούνται με το προσωπικό και τα μηχανήματα της Περιφερειακής Ενότητας.