Μητέρα νηπίου μάς ενημέρωσε ότι ενώ στο Νηπιαγωγείο Σταυροπηγίου υπάρχει παιδική χαρά, στα παιδιά δεν επιτρέπεται η πρόσβαση από τις δασκάλες, καθώς η συγκεκριμένη παιδική χαρά δεν έχει πάρει πιστοποίηση.
Συμπλήρωσε δε, ότι αυτό ισχύει και για τις υπόλοιπες παιδικές χαρές του Δήμου, δηλαδή ότι δεν έχουν πάρει πιστοποίηση.
Άραγε, τι έχει συμβεί με το ζήτημα και πού έχει κολλήσει;
Π.Μπ.











