Ένα σημείο απλησίαστο από θέμα ασφάλειας το βράδυ είναι ο μόλος της Ψαροπούλας, διότι επικρατεί το απόλυτο σκοτάδι.
Σίγουρα δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα εκεί, αλλά νομίζουμε ότι, έστω με φωτισμό, πρέπει να γίνει η αρχή.
Και μην αρχίσουμε πάλι για μελέτες επί μελετών, γιατί το ζήτημα είναι τι γίνεται στην πράξη, με το σημείο να είναι παρατημένο για δεκαετίες…
Π.Μπ.











