Βλέποντας το εξώφυλλο του Δήμου Καλαμάτας στην ιστοσελίδα του άρθρου, γραφιστικά είναι όμορφο και είναι ωραίο που έχει εικόνες από την πόλη.
Αλλά το μάτι μου πήγε στην κεντρική εικόνα… όσες φορές και αν την είδα, δεν μπόρεσα να αντιληφθώ από ποιο σημείο της πόλης ή ολόκληρου του Δήμου είναι.

Άραγε, να είναι από άλλη πόλη ή μήπως είναι από μακέτα για το πώς θα γίνει κάποτε η παραλία της Καλαμάτας…
Πάντως, για τη σημερινή Καλαμάτα… δε μου κάνει.
Π.Μπ.










