Τέλος Άγρας: Αιφνίδια λύση της συνεργασίας με Γεωργακλή -Παπαγιαννόπουλο

Τέλος Άγρας: Αιφνίδια λύση της συνεργασίας με Γεωργακλή -Παπαγιαννόπουλο

Η κοινή πορεία του πρωταθλητή Μεσσηνίας, Τέλου Άγρα Γαργαλιάνων με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή και το γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο, δεν θα συνεχιστεί τελικά και τη νέα σεζόν και στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.

Παρ’ ότι οι δύο πλευρές είχαν αρχικά συμφωνήσει και είχε ανακοινωθεί επισήμως η συμπόρευση, η  διοίκηση της ομάδας των Γαργαλιάνων μέσω ανακοίνωσής της γνωστοποίησε τελικά τη λύση της συνεργασίας με το τεχνικό δίδυμο της επιτυχίας, χωρίς να αναφέρεται στους λόγους πους έφεραν το «διαζύγιο».

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: “Η ομάδα μας ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον προπονητή Νίκο Γεωργακλή και τον γυμναστή Αντώνη Παπαγιαννόπουλο. Θα θέλαμε να τους ευχαριστήσουμε θερμά για την πολύτιμη προσφορά τους στην ομάδα μας, την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και το ήθος που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας μας. Η κοινή μας πορεία σημαδεύτηκε από σπουδαίες στιγμές, με κορυφαία την κατάκτηση του πρωταθλήματος, μια ιστορική επιτυχία για τον Τέλο Άγρα , στην οποία η συμβολή και των δύο υπήρξε καθοριστική. Τους ευχόμαστε ολόψυχα υγεία και κάθε επιτυχία στην συνέχεια της προσωπικής και επαγγελματικής τους πορείας. Θα αποτελούν πάντα μέρος της ιστορίας του Συλλόγου μας και οι πόρτες του Τέλου Άγρα θα είναι πάντα ανοιχτές για εκείνους. Νίκο και Αντώνη σας ευχαριστούμε για όλα και σας ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο νέο κεφάλαιο της πορείας σας”. 

Γεωργακλής: Δεν υπήρχε κοινή αντίληψη για τη λειτουργία και το σχεδιασμό της ομάδας…
Από την πλευρά του ο Νίκος Γεωργακλής με ανάρτησή του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook αναφέρει για το «διαζύγιο» με τον Τέλο Άγρα: “Έπειτα από μια κοινή πορεία που σημαδεύτηκε από επιτυχίες ολοκληρώνεται η συνεργασία μου με την ομάδα. Αποχωρώ με τιμή και υπερηφάνεια, φεύγοντας ως πρωταθλητής και έχοντας πετύχει την άνοδο στη Γ’ Εθνική. Μια επιτυχία που θα με συνοδεύει για πάντα και αποτελεί επιστέγασμα της καθημερινής προσπάθειας, της πίστης και της σκληρής δουλειάς. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους ποδοσφαιριστές, το τεχνικό επιτελείο και την περυσινή διοίκηση, με του οποίους συνεργαστήκαμε άψογα δημιουργώντας ένα σύνολο με πάθος, χαρακτήρα, αγωνιστική ταυτότητα και νοοτροπία νικητή. Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους όσοι πίστεψαν στον κοινό μας στόχο και εργάστηκαν για την επίτευξή του. Παράλληλα ευχαριστώ και τους ανθρώπους με τους οποίους ξεκινήσαμε το σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου. Από την πρώτη στιγμή προχώρησα τον αγωνιστικό σχεδιασμό και στις απαραίτητες κινήσεις για τη δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας στη Γ’ Εθνική. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ταύτιση απόψεων και κοινή αντίληψη σχετικά με τη λειτουργία, το σχεδιασμό και το στήσιμο της ομάδας. Σεβόμενος τις αρχές, τις αξίες και τη φιλοσοφία που υπηρετώ όλα αυτά τα χρόνια στο ποδόσφαιρο, θεωρώ ότι η συνεργασία μας δεν θα εξυπηρετούσε καμία από τις δύο πλευρές. Στην πορεία μου έμαθα να πορεύομαι με ειλικρίνεια, με συνέπεια, αρχές, οι οποίες με  οδήγησαν στις μέχρι σήμερα επιτυχίες μου και θα συνεχίσουν να αποτελούν τον οδηγό μου και στο μέλλον. Η προσωπική μου διαδρομή έχει αποδείξει ότι η σκληρή δουλειά, η μεθοδικότητα και η πίστη στις αξίες μου οδηγούν στις επιτυχίες. Τα τελευταία τρία χρόνια, οι ομάδες με τις οποίες συνεργάστηκα, πρωταγωνίστησαν και διεκδίκησαν τους υψηλότερους στόχους, επιβεβαιώνοντας ότι η φιλοσοφία και ο τρόπος δουλειάς μου μπορούν να οδηγήσουν σε διακρίσεις. Αποχωρώ με ψηλά το κεφάλι, ως πρωταθλητής, με καθαρή συνείδηση, γνωρίζοντας πως υπηρέτησα την ομάδα με επαγγελματισμό και αφοσίωση μέχρι την τελευταία ημέρα. Εύχομαι ολόψυχα στην ομάδα καλή συνέχεια και η διοίκηση να την οδηγήσει ακόμη πιο ψηλά, αξιοποιώντας τις βάσεις και την παρακαταθήκη που έχουν τεθεί και συνεχίζοντας το έργο που οδήγησε σε άνοδο στη Γ’ Εθνική”.

Απέκτησε τον Γιώργο Απαλοδήμα
Στο μεταξύ στην απόκτηση του 20χρόνου ακραίου αμυντικού Γιώργου Απαλοδήμα (προέρχεται από το Αιγάλεω) προχώρησε ο Τέλος Άγρας Γαργαλιάνων: “Η διοίκηση του Τέλου Άγρα με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την απόκτηση του Γιώργου Απαλοδήμα! Συνεχίζουμε με συνέπεια την προσπάθεια ενίσχυσης του ρόστερ με ποδοσφαιριστές που διαθέτουν ποιότητα, φιλοδοξία και προοπτική. Ο 20χρονος ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται ως αριστερός μπακ, αλλά και ως κεντρικός αμυντικός προέρχεται από το Αιγάλεω, όπου υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο και πραγματοποίησε συμμετοχές στη Super League 2 και στο Κύπελλο Ελλάδος, αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες σε υψηλό επίπεδο. Η απόκτησή του αποτελεί μια ακόμη σημαντική κίνηση για το Σύλλογό μας, καθώς πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με εξαιρετικά και αθλητικά χαρακτηριστικά, αγωνιστική πειθαρχία και σημαντικά περιθώρια βελτίωσης. Είμαστε βέβαιοι ότι με τη δουλειά, τη διάθεση και το ταλέντο του θα αποτελέσει ένα πολύτιμο μέλος της ομάδας και θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων μας. Γιώργο σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Τέλου Άγρα και σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με την ερυθρόλευκη φανέλα!”.