Πάνω από 5 χρόνια υπάρχει διαρροή στη δεξαμενή της Θουρίας, με τους κατοίκους να έχουν ενημερώσει επανειλημμένα τους αρμοδίους του Δήμου Καλαμάτας, αλλά αυτοί να τους αγνοούν.
Έτσι έφτασαν σε εμάς, ελπίζοντας ότι από εδώ το θέμα θα λυθεί μια και καλή.
Ειδικότερα, το νερό τρέχει ασταμάτητα, και μέχρι να φτάσει στον Ξερίλα, που μόνο Ξερίλας δεν είναι τόσα χρόνια αφού πέφτει νερό, δημιουργεί πρόβλημα σε όλη τη διαδρομή.
Άλλωστε, μιλάμε για χωμάτινους δρόμους, που όμως διασχίζουν αρκετοί κάτοικοι.
Άραγε, τόσο άνετοι είμαστε και δε μας νοιάζει το νερό που χύνεται ή απλά οι αρμόδιοι αδιαφορούν;
Π.Μπ.














