Θα συνεχιστεί και φέτος η αεροπορική σύνδεση της Καλαμάτας με τη Βαρσοβία!
Στα συμπεράσματα της συμμετοχής στην Τουριστική Έκθεση στην Πολωνία, και συγκεκριμένα στη Βαρσοβία, που έγινε αποκλειστικά για την Ελλάδα, αναφέρθηκε σε δηλώσεις της η αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου, Ντίνα Νικολάκου.
Όπως τόνισε, η εξωστρέφεια αποτελεί προτεραιότητα για την Περιφέρεια, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο που οι διεθνείς συγκυρίες ευνοούν την τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, θέλοντας να περάσει το μήνυμα ότι η τουριστική ανάπτυξη είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τον πρωτογενή τομέα, τη γαστρονομία και τον πολιτισμό, πέρα από την προβολή που έκανε στο φυσικό τοπίο και τις ομορφιές της Πελοποννήσου, ήλθε σε επαφή με την πρεσβεία μας στην Πολωνία, τόσο με τον πρέσβη όσο και με τον εμπορικό ακόλουθο εκεί, για να αναζητήσει τρόπους προώθησης των τοπικών προϊόντων.
Το ελπιδοφόρο, σύμφωνα με την Ντίνα Νικολάκου, είναι ότι τα προμηνύματα για τα πακέτα της επόμενης τουριστικής περιόδου είναι πολύ θετικά. Μάλιστα, η αεροπορική σύνδεση της Καλαμάτας με τη Βαρσοβία με την Aegean θα συνεχιστεί και για το 2016, με τους tour operators να είναι αρκετά ευχαριστημένοι με την κίνηση, ενώ προσδοκούν ακόμα μεγαλύτερη για το 2016.
Κλείνοντας, η κα Νικολάκου τόνισε ότι η Πελοπόννησος θα είναι παρούσα με πρωταγωνιστικό ρόλο και στα γεγονότα που ξεκινούν Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο και ιδιαίτερα μετά την έκθεση της Μόσχας, η Περιφέρεια Πελοποννήσου ευελπιστεί να καταγράψει μια ακόμα σημαντική τουριστική χρονιά.
Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης επιχειρηματικότητας, Περικλής Μαντάς, που συμμετείχε στην αποστολή στη Βαρσοβία, τόνισε ότι μεγάλος στόχος της Περιφέρειας Πελοποννήσου είναι η ανάδειξη των τοπικών μας προϊόντων στο εξωτερικό.Στάθηκε ιδιαίτερα στις συζητήσεις με τον εμπορικό ακόλουθο της ελληνικής Πρεσβείας στην Πολωνία, όπου διαπίστωσαν ότι ήδη μεγάλος όγκος μεσσηνιακών προϊόντων, όπως π.χ. η πατάτα Μεσσήνης και τα καρπούζια Τριφυλίας, φθάνουν στην Πολωνία.Μάλιστα, μεθόδευσαν μια κατάσταση, ώστε πολύ σύντομα αντιπροσωπεία από την Πελοπόννησο να βρεθεί και πάλι στη Βαρσοβία και να κάνει παρουσίαση σε εξειδικευμένους αγοραστές μεγάλων αλυσίδων σουπερ μάρκετ των προϊόντων της Πελοποννήσου.Ο κ. Μαντάς συμπλήρωσε ότι διαπίστωναν καθημερινά ότι ο πολωνικός λαός είναι υψηλού επιπέδου, με κουλτούρα και πολιτισμό, που αγαπάει την Ελλάδα και ιδιαίτερα την Πελοπόννησο. Άλλωστε, είναι αρκετοί και οι Πολωνοί που ζουν στην Πελοπόννησο.
Στόχος και προτεραιότητα της Περιφέρειας είναι να εκμεταλλευτεί αυτή τη θετική συγκυρία και να τη μετατρέψει σε μεγαλύτερη συνεργασία τόσο για το τουριστικό προϊόν όσο και για την ανάδειξη και προώθηση των τοπικών προϊόντων της Πελοποννήσου.
του Κώστα Γαζούλη