Με το παραπάνω διασκέδασαν όσοι πέρασαν την Πρωτομαγιά από το σχολείο στις Μαντίνειες, καθως ο εκεί δραστήριος σύλλογος είχε διοργανώσει μια εκδήλωση που θα μείνει αξέχαστη.
Και του χρόνου!
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 22/06/2026 21:35
«Τα Στενά Παπούτσια» της Ζωρζ Σαρή στην Καλαμάτα
- 22/06/2026 14:22










