Παρουσία του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, της θεματικής Αντιπεριφερειάρχου Κων/νας Νικολάκου, του Προέδρου της ΝΟΔΕ Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας Περικλή Μαντά, και του Διοικητή του 9ου Συντάγματος Πεζικού Αντισυνταγματάρχη Ευάγγελου Ντίλιου, έγινε χθες το πρωί η τελετή ορκωμοσίας των νεοσύλλεκτων οπλιτών Πεζικού της 2014 Β΄ ΕΣΣΟ στο Στρατόπεδο «ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ» στην Καλαμάτα.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 12:38
Κυπαρισσία: Απόψε οι φωτιές του Αϊ-Γιαννιού του Ριγανά
- 22/06/2026 21:35










