Συνελήφθη, χθεςτο πρωί, στην Καλαμάτα από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, 53χρονος ημεδαπός, γιατί σε έρευνα που έγινε στην οικία του, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τέσσερα δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από 20 έως 35 εκατοστών περίπου και ποσότητα κάνναβης, συνολικού βάρους -14- γραμμαρίων.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 11:01
21 παραβάσεις για κράνη σε μία εβδομάδα στη Μεσσηνία
- 23/06/2026 09:33
Τροχαίο με τραυματισμό στη Λυκούργου
- 23/06/2026 09:00










