Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας για την φετινή τουριστική περίοδο: «Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι…»

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας για την φετινή τουριστική περίοδο: «Όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι…»

Ένα εκατομμύριο περισσότερους τουρίστες σε σχέση με πέρυσι αναμένεται τη φετινή χρονιά στην Ελλάδα, όπως δήλωσε ο νυν πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και επερχόμενος επικεφαλής του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσης.
Ο ίδιος εκτίμησε ότι τα επίπεδα πληρότητας στα ξενοδοχεία θα σπάσουν κάθε ρεκόρ και ότι τα μεγέθη του ελληνικού τουρισμού θα κινηθούν με πρωτόγνωρους ρυθμούς.
Σε αντίθεση με τις παραπάνω υπερ- αισιόδοξες εκτιμήσεις για τη φετινή τουριστική περίοδο, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας, Βασίλης Βασιλόπουλος, ιδιοκτήτης του τουριστικού συγκροτήματος COLONIDES BEACH HOTEL, σε δηλώσεις του στο ¨Θάρρος” παρουσιάστηκε συγκρατημένος στις εκτιμήσεις του.
“Ό,τι και να λένε οι αριθμοί στο τέλος της περιόδου, θα κάνουμε ταμείο όλοι μας. Σίγουρα, μέχρι σήμερα, οι αριθμοί, τα στοιχεία, αλλά και η τάση της αγοράς μας, μας κάνουν να αισιοδοξούμε. Όμως η 100% πληρότητα τον Αύγουστο και ο πολύ καλός Σεπτέμβριος, σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία και κρατήσεις, αν δεν υπάρξουν έντονα καιρικά φαινόμενα, δεν μπορούν να καλύψουν τα προβλήματα.
Η Μεσσηνία είναι μια περιοχή, η οποία θα πρέπει να είχε οκτώ μήνες τον χρόνο τουρισμό. Με δύο ή δυόμιση  μήνες δεν κερδίζουμε και πολλά πράγματα. Θα πρέπει να υπάρξουν δράσεις και συνέργειες ώστε να επιμηκυνθεί  η τουριστική περίοδος”.
Ρωτήσαμε πως θα μπορούσε πρακτικά να λυθεί αυτό το θέμα. Η θέση του ξεκάθαρη. “Θα πρέπει η περιοχή μας να αποκτήσει περισσότερα και ποιοτικότερα καταλύματα, ώστε να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Επίσης και η αυτοδιοίκηση θα πρέπει να κάνει αυτά που πρέπει. Και το πρώτο είναι να φροντίσει για την καθημερινή καθαριότητα, βασικός παράγοντας για να προχωρήσουμε παραπέρα”.
Το επόμενο θέμα που θίξαμε ήταν η προώθηση του μεσσηνιακού πρωϊνού στα ξενοδοχεία της περιοχής μας, έναν στόχο που είχε βάλει το νέο διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας.
Σύμφωνα με τον κ. Βασιλόπουλο “όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του κλάδου μας καταλαβαίνουν την αξία προώθησης των τοπικών μας προϊόντων. Έχουμε συνείδηση της αξίας που έχει η συγκεκριμένη δράση.  Το βέβαιο είναι ότι το προφίλ των ταξιδιωτών αλλάζει, καθώς γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι και αναζητούν αυθεντικές τοπικές εμπειρίες που είναι άμεσα συνδεδεμένες με τις περιοχές που επισκέπτονται.
Η κατανάλωση του τοπικού φαγητού και προϊόντων θεωρείται από τους καλύτερους τρόπους για να ανακαλύψει κάποιος έναν προορισμό και η γαστρονομία αποτελεί πλέον έναν από τους βασικούς παράγοντες επιλογής προορισμού για έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό πελατών.
Με μικρές επενδύσεις και έμφαση στην αυθεντικότητα, στην ποιότητα και στη δημιουργία αληθινής διαπροσωπικής επαφής, το μεσσηνιακό τουριστικό προϊόν μπορεί να εμπλουτιστεί με μοναδικές και αξιομνημόνευτες γαστρονομικές εμπειρίες, κάνοντας το Νομό και τις τουριστικές του επιχειρήσεις πιο ανταγωνιστικές”.
 
Του Αντώνη Πετρόγιαννη