ΤΟΠΙΚΑΣυνεχίζεται η στάση εργασίας στο Νοσοκομείο Καλαμάτας 16/12/2013 08:49 Συνεχίζεται η καθημερινή στάση εργασίας από τις 7 έως τις 10 το πρωί και ο αποκλεισμός των 5ευρων εισιτήριων στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ28/06/2026 10:55 «ΘΑΡΡΟΣ» 22 Οκτωβρίου 1938: Μια φάρσαΤΟΠΙΚΑ28/06/2026 08:04 Ανοιχτά προαύλια σχολείων της Καλαμάτας από την 1η ΙουλίουΤΟΠΙΚΑ28/06/2026 07:37 Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σήμερα στη Μεσσηνία – Οι απαγορεύσεις που ισχύουνΤΟΠΙΚΑ28/06/2026 07:27 Ο καιρός σήμερα Κυριακή στην ΚαλαμάταΤΟΠΙΚΑ27/06/2026 22:02 Το «καλωσόρισμα» της Ένωσης Γονέων Καλαμάτας στον υπουργό Υποδομών για την κατάσταση των σχολείωνΤΟΠΙΚΑ27/06/2026 21:00 Οι βουλευτές και ο περιφερειάρχης στη συνάντηση με τον Χρίστο Δήμα