Δύο καρδιολόγοι, ένας χειρουργός, ένας ακτινολόγος και ένας παθολογοανατόμος εγκρίθηκαν χθες από το υπουργείο Υγείας για να στελεχώσουν το Νοσοκομείο Καλαμάτας.
Έτσι ο συνολικός αριθμός των επικουρικών γιατρών έφθασε τους 40.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 08:04
Ανοιχτά προαύλια σχολείων της Καλαμάτας από την 1η Ιουλίου
- 28/06/2026 07:27










