Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Καλαμάτα , από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας και του Τμήματος Τροχαίας Καλαμάτας, ένας 73χρονος γιατί κατείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Καλαμάτας.
Σχετικά Άρθρα
- 25/06/2026 07:11
Πανελλαδικές 2026: Σήμερα η ανακοίνωση των βαθμολογιών
- 25/06/2026 07:06
Ο καιρός σήμερα Πέμπτη στην Καλαμάτα
- 24/06/2026 19:56









