Μπορεί η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, δια στόματος Παναγιώτη Νίκα, να βγάζει ανακοινώσεις για επίλυση των προβλημάτων που δημιουργεί η κατασκευή του περιμετρικού της πόλης, αλλά, όπως συμβαίνει τις περισσότερες φορές, η πραγματικότητα «ξεφτίζει» τα λόγια.
Για το λόγο αυτό οι κάτοικοι, περίπου 20 οικογένειες, που βρίσκονται στην περιοχή του Ασπροχώματος, πίσω από το εργοστάσιο «Καρέλια», καταγγέλλουν με επιστολή τους προς το γενικό επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης τον εμπαιγμό που έχουν υποστεί τα τελευταία χρόνια, κυρίως, από το υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Όπως σημειώνουν, «κατά την αρχική μελέτη της κατασκευής του περιμετρικού στην περιοχή βόρεια του κόμβου Καρέλια και συγκεκριμένα στην από Χ.Θ 26+500 έως στη Χ.Θ. 26+750 δεν ελήφθησαν υπόψη οικιστικά και γενικότερα περιβαλλοντικά θέματα. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι με την κατασκευή του έργου να παρεμποδίζεται η ομαλή και απρόσκοπτη πρόσβαση στο οδικό δίκτυο του Δήμου Καλαμάτας και συγκεκριμένα στην οδό Αθηνών».
Προσθέτουν, δε, ότι το υπουργείο δεν τηρεί τις δεσμεύσεις του, «όπως αναφέρονται σε έγγραφό του το 2012, το οποίο απαντά στην αρχική αίτηση ένστασης που είχε γίνει από την πλευρά μας».
Και σαν κερασάκι στην τούρτα των… υποσχέσεων, στο τέλος Απριλίου του 2016 το υπουργείο ενημερώνει τους κατοίκους ότι θα γίνει ασφαλτόστρωση της υφιστάμενης αγροτικής οδού, η οποία ως έργο δεν υπήρξε ποτέ αίτημα των κατοίκων.
Η προτεινόμενη ασφαλτόστρωση μήκους 270 μέτρων δε θα εξαλείψει, τονίζουν, τα όποια προβλήματα υπάρχουν, όπως η στενότητα της οδού (πλάτους 3 μέτρων) που σε συνδυασμό με μια σειρά άλλα, μάλλον οδηγούν σε αποκλεισμό ολόκληρη την περιοχή.
Τέλος, δε, στο υπόμνημα αναφέρεται ότι ούτε η διάνοιξη παράδρομου μήκους 250 μέτρων επιλύει τα παραπάνω προβλήματα, καθότι καταλήγει στη λαγκάδα, η οποία δεν είναι δρόμος, και όταν βρέχει, το νερό φτάνει σε ύψος περίπου το 1,5 μέτρο και είναι αδύνατη κυκλοφορία.
Οι κάτοικοι ζητούν να κατασκευαστεί η επέκταση του αριστερού παράπλευρου από τη Χ.Θ. 26+500 έως την 26+750.
Του Αντώνη Πετρόγιαννη