Σε ουρητήρια έχουν μετατρέψει κάποιοι το χώρο κάτω από τη βορινή σκάλα του Διοικητηρίου.
Παρά το γεγονός ότι εντός του κτηρίου υπάρχουν τουαλέτες για το κοινό, κάποιοι δε σέβονται τίποτα.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 15:59
Ανεβαίνει ο πυρετός για τον ανασχηματισμό της Καλαμάτας
- 27/06/2026 13:50









