Συνελήφθη, σήμερα το πρωί, στην Καλαμάτα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, ένας 46χρονος για οφειλές προς το Δημόσιο.
Ειδικότερα, σε βάρος του 46χρονου, έχουν βεβαιωθεί χρέη προς το Δημόσιο ύψους -404.410,89- ευρώ.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 09:00
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Νέα σελίδα με τη Σοφία Ζυγά
- 26/06/2026 07:55
Στην Καλαμάτα σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρ. Δήμας
- 26/06/2026 07:22
Απολογισμός πεπραγμένων 2025 Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας
- 26/06/2026 07:19









