Κι ενώ στο Δήμο Καλαμάτας γίνεται θεωρητικά προσπάθεια για συμμάζεμα και μεταφορά περιπτέρων, ξαφνικά εμφανίστηκε ένα πρώην περίπτερο, σε απόσταση μερικών μέτρων από ένα που ήδη έχει μεταφερθεί, το οποίο άλλαξε και έγινε πιάτσα ταξί.
Και από άποψη αισθητικής σκίζει….
Π.Μπ.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 08:04
Ανοιχτά προαύλια σχολείων της Καλαμάτας από την 1η Ιουλίου
- 28/06/2026 07:27









