Πανικόβλητοι έτρεχαν χθες ψαράδες για να προστατέψουν τις βάρκες τους, αλλά και ιδιοκτήτες καταστημάτων της παραλίας για να μαζέψουν ξαπλώστρες και ομπρέλες, αφού ο δυνατός αέρας πραγματικά απογείωνε ό,τι έβρισκε μπροστά του.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 17:01
Ο απολογισμός του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας
- 26/06/2026 14:02
Τα λόγια περισσεύουν
- 26/06/2026 13:02









