Συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, στην Καλαμάτα , από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Καλαμάτας, δύο Ρουμάνες, ηλικίας 23 και 33 ετών, γιατί αφαίρεσαν από κατάστημα διάφορα προϊόντα. Τα προϊόντα βρέθηκαν στην κατοχή τους και αποδόθηκαν σε αρμόδιο υπάλληλο του καταστήματος.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 17:01
Πατίνια και πρόστιμα…
- 24/06/2026 15:50
Μόνη κίνηση η διαγραφή
- 23/06/2026 18:25
Τρεις συλλήψεις φυγόποινων σε Καλαμάτα και Μεσσήνη
- 23/06/2026 11:01
21 παραβάσεις για κράνη σε μία εβδομάδα στη Μεσσηνία
- 23/06/2026 09:33









