Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στην Καλαμάτα, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Καλαμάτας, ένας 35χρονος υπήκοος Αλβανίας, μετά από το 2-4-2013 Ένταλμα Σύλληψης του κ. Ανακριτή Κυπαρισσίας, για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση η οποία ενέχεται σε καλλιέργεια κάνναβης και σε διακίνηση και εμπορία ναρκωτικών.
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 17:01
Πατίνια και πρόστιμα…
- 24/06/2026 15:50
Μόνη κίνηση η διαγραφή
- 23/06/2026 18:25
Τρεις συλλήψεις φυγόποινων σε Καλαμάτα και Μεσσήνη
- 23/06/2026 11:01









