Όταν συμπράττουν Τάσος Μητρόπουλος και Αντώνης Μαυρέας σε ένα κοινό επιχειρηματικό εγχείρημα το αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι παρά ένα άκρως αθλητικό στέκι. Στα σχέδια είναι ειδικότερα ένα καφέ που θα έχει τη σφραγίδα των δύο πρώην ποδοσφαιριστών, στην Παραλία της Καλαμάτας.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 19:55
ΠΑΕ Καλαμάτα: “Καλή συνέχεια, αρχηγέ!”
- 26/06/2026 07:44
Η Μαύρη Θύελλα ήρθε στη Super League για να μείνει…
- 25/06/2026 07:47









