ΤΟΠΙΚΑΚαλαμάταΠότε θα αποξηράνουν και αυτή τη λίμνη; 10/02/2013 12:45 Στην Ελλάδα έχουν καταφέρει να αποξηράνουν πολλές λίμνες. Με αυτή στη διασταύρωση της Ηρώων με το δρόμο για την Κηπούπολη, γιατί δεν τα καταφέρνουν; Εκτός αν περιμένουμε να μπει στο ΕΣΠΑ ένα τόσο μεγάλο έργο! Π.Μπ. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 21:23 Σε 13 ανήλθαν οι αναφορές-καταγγελίες προς τη Συμπαραστάτρια του Δημότη και της Επιχείρησης το 2025ΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:58 Ισχυρή άνοδος στις αεροπορικές κρατήσεις για ΚαλαμάταΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:30 Επίσκεψη εργασίας από πρέσβη του Μεξικό και πρόεδρο Ελληνο – Μεξικανικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου στο Επιμελητήριο ΜεσσηνίαςΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 20:01 Τουριστικό Ταϋγέτου: Σε εταιρεία συμβούλων ο Δήμος για αξιοποίησή του, σκέψεις ακόμη και για γκρέμισμαΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 19:30 Παρεμβάσεις ύψους 1,2 εκατ. ευρώ στο δρόμο Σκάλα – ΜελιγαλάςΤΟΠΙΚΑ26/06/2026 18:50 Τριφυλία: Χαμόγελα με τις βαθμολογίες των Πανελλαδικών