ΤΟΠΙΚΑΧριστουγεννιάτικο συσσίτιο απο το Δήμο Καλαμάτας 25/12/2012 14:43 Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Α’ Κ.ΑΠ.Η Καλαμάτας το Χριστουγεννιάτικο συσσίτιο του Δήμου. Πλήθος ατόμων σε ιδιαίτερα ζεστό κλίμα δέχθηκε αυτό το γεύμα. Αύριο και πάλι στις 12 θα υπάρχει γεύμα στον ίδιο χώρο. FacebookTwitter api Σχετικά ΆρθραΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 20:58 Δυσμενείς αλλαγές στον σχολικό χάρτη της Μεσσηνίας από τον ΣεπτέμβριοΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 20:23 Ευάλωτος ο μεσσηνιακός ελαιώνας στην κλιματική αλλαγήΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 19:58 Πανηγύρια: Τι πραγματικά ισχύει για τις ευκαιριακές εκδηλώσεις οικονομικής ενίσχυσηςΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 19:30 Εγκρίθηκε η αποδόμηση παλαιού αγωγού στο έργο Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – ΜεθώνηΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 18:30 Ένα ακόμα στολίδι… μετατρέπεται σε πολυκατοικίαΤΟΠΙΚΑ25/06/2026 17:52 Π.Ε. Μεσσηνίας: Απεργία και συνάντηση με τον αντιπεριφερειάρχη για τα κενά στις υπηρεσίες και την αύξηση μισθών