Στη μεσσηνιακή πρωτεύουσα αναμένεται να καταφθάσει στα μέσα του επόμενου μήνα, και συγκεκριμένα στις 16 και 17 Ιουνίου ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Η επίσκεψή του στην πόλη θα αφορά, κυρίως, στην παρουσίαση του νέου ΕΣΠΑ 2021-2027, η οποία αποτελεί μέρος των διήμερων εργασιών που θα πλαισιωθούν από την παρουσία του ίδιου, κατά τη διάρκεια του Εθνικού Αναπτυξιακού Συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.
Σχετικά Άρθρα
- 08/06/2026 14:22
Ανακοινώθηκε ο ανασχηματισμός: Οι αλλαγές
- 24/05/2026 10:50











