Όλο και πιο ψηλά σηκώνονται οι υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων από τα νερά της βροχής. Χθες επί των οδών Κρήτης και Βελισσαρίου η ανύψωση του κάδου ήταν τέτοια που σχεδόν ήταν έτοιμος να βγει μόνος του.
Για να πετάξει, δε, κάποιος σκουπίδια και να τον φτάσει, πρέπει να είναι «Φασούλας»!
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 23/06/2026 09:00










