Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στα Φιλιατρά από αστυνομικούς της Ομάδας Ασφαλείας του Αστυνομικού Τμήματος Τριφυλίας, 23χρονη γιατί όπως προέκυψε προχθές το πρωί, αφαίρεσε από κατάστημα τηλεφωνίας, κινητό τηλέφωνο, το οποίο βρέθηκε και αποδόθηκε σε υπάλληλο του καταστήματος.
Σχετικά Άρθρα
- 28/06/2026 16:28
Σχέδια για τα πανηγύρια
- 28/06/2026 14:02










