Οι κάδοι απορριμμάτων που βρίσκονται επί της οδού Σπάρτης, ακριβώς στη διασταύρωση με την οδό Αλαγονίας, είναι σχεδόν πάντα γεμάτοι. Χθες, όμως, η κατάσταση ξεπερνούσε κάθε λογική!
Όπως βλέπετε, δε φτάνουν οι σωροί από σκουπίδια και φυτικά υπολείμματα, τα έχουν σκεπάσει με κουβέρτες και χαλιά που κάποιοι πλέον δεν ήθελαν!
Αλίμονο κι αν κάποιος πετάξει ένα τσιγάρο περνώντας…
Αλλά, προφανώς, αυτά είναι «ψιλά γράμματα» γι’ αυτούς που τα πέταξαν εκεί!
Β.Β.











