«Τις τελευταίες ώρες διακινούνται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτήσεις σύμφωνα με τις οποίες το παράρτημα της Βιβλιοθήκης στην Τριφυλία πρόκειται να κλείσει για τρία χρόνια. Η πληροφορία αυτή είναι αυθαίρετη και δεν ανταποκρίνεται στα πραγματικά δεδομένα» τονίζεται σε ανάρτηση, το μεσημέρι της Πέμπτης, της διευθύντριας της ΔΗΚΕΒΙΚ στη σελίδα του Παραρτήματος Τριφυλίας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας, Μάγδας Σουλιώτη.
Στην ανάρτησή της προστίθεται: «Οι αποσπάσεις των εκπαιδευτικών έχουν διάρκεια έως τις 31 Αυγούστου και ήδη από την πρώτη στιγμή η Βιβλιοθήκη, σε συνεργασία με το Εφορευτικό Συμβούλιο, έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προς το υπουργείο Παιδείας, ζητώντας την επανεξέταση του ζητήματος. Πιστεύουμε ότι θα υπάρξει λύση πριν από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς. Παράλληλα, η διαδικασία των αποσπάσεων εκπαιδευτικών επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο. Επομένως, δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να δικαιολογεί ισχυρισμούς περί κλεισίματος του παραρτήματος για τρία χρόνια. Κατανοούμε την αγωνία και το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας, τα οποία μας τιμούν. Ωστόσο, παρακαλούμε όλους να αποφεύγουν τη διασπορά ανυπόστατων πληροφοριών και αυθαίρετων συμπερασμάτων, καθώς αυτά δημιουργούν αδικαιολόγητη ανησυχία και δε συμβάλλουν στην προσπάθεια που βρίσκεται σε εξέλιξη. Για κάθε επίσημη εξέλιξη θα υπάρχει άμεση και έγκυρη ενημέρωση από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας».
Του Ηλία Γιαννόπουλου











