Ακόμα γεμάτο σκουπίδια είναι το σιντριβάνι στην πλατεία Φραγκόλιμνας. Έχουμε ξαναγράψει για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά δεν έχει παρατηρηθεί βελτίωση.
Εκτός του ότι το σιντριβάνι δε λειτουργεί, τα σκουπίδια εντός όλο και αυξάνονται.
Β.Β.
Σχετικά Άρθρα
- 27/06/2026 10:50
Ορκωμοσία στο 9ο Σύνταγμα Πεζικού
- 27/06/2026 08:30










