Πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η κλήρωση για το κύπελλο Ελλάδος βόλεϊ στη φάση των 16.
Η κληρωτίδα έφερε την Καλαμάτα απέναντι στο Παναθηναϊκό.
Ο αγώνας θα γίνει στις 10 Φεβρουαρίου στην πόλη μας.
Σχετικά Άρθρα
- 26/06/2026 07:44
Η Μαύρη Θύελλα ήρθε στη Super League για να μείνει…
- 25/06/2026 07:47










