Με λαμπρότητα αλλά και δυνατό αέρα ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821 στην Κυπαρισσία! (Φωτορεπορτάζ)


 

ΠΑΝΑΓΗΣ ΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ODYSEA

 

Πουλά μεσσηνιακό λάδι στα Harrods

 

Επισημαίνει, όμως, ότι το μέλλον βρίσκεται στην ελιά

 

Επιμέλεια: Αντώνης Πετρόγιαννης

 

Ένας από τους ομιλητές στη διημερίδα για τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων που διοργάνωσαν πρόσφατα τα Ιδρύματα Καπετάν Βασίλης και Γ& Β. Καρέλια, στο ξενοδοχειακό συγκρότημα της Costa Navarino, ήταν και ο επιχειρηματίας Πάνος Μανουηλίδης.

Απευθυνόμενος στο ακροατήριό του διηγήθηκε τη δική του «Οδύσσεια», που άρχισε πουλώντας ψάρια σε έναν πάγκο στην αγορά του Πορτομπέλο στο Λονδίνο, μετά τις σπουδές του στα Μαθηματικά και το μεταπτυχιακό του, για να φτάσει σήμερα με την ετικέτα Odysea να κάνει πρωταγωνιστές στα ράφια των μεγαλύτερων βρετανικών πολυκαταστημάτων και εστιατορίων τα ελληνικά προϊόντα, μεταξύ αυτών και μεσσηνιακό λάδι, αποσπώντας παράλληλα δεκάδες διεθνείς διακρίσεις.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Telegraph, αποτελεί τον επιχειρηματία που ανέτρεψε τα δεδομένα της βρετανικής αγοράς, αφού κατάφερε το 2011 να αυξήσει τις πωλήσεις της ελληνικής ελιάς και να ξεπεράσει αυτές των φιστικιών.

Μότο του, «η επιτυχία έρχεται με εφόδια την ποιότητα και την ισχυρή θέληση. Κάθε αρχή είναι δύσκολη. Όταν πιστεύεις, όμως, σ’ ένα προϊόν, πρέπει να το υποστηρίξεις».

Μεταξύ των άλλων ελληνικών προϊόντων, ο κ. Μανουηλίδης αντιπροσωπεύει το λάδι «Ιλιάδα» της εταιρείας ΑΓΡΟΒΙΜ Α.Ε., της οικογένειας Γυφτέα, το οποίο, μάλιστα, η εφημερίδα «Financial Times» ανέδειξε κατόπιν διεθνούς διαγωνισμού ως το καλύτερο αγουρέλαιο που κυκλοφορεί στην αγορά παγκοσμίως.

Επιπλέον, η ΑΓΡΟΒΙΜ δραστηριοποιείται στην τυποποίηση παραδοσιακών προϊόντων με έμφαση στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, το οργανικό, τις ελιές και τα ξηρά σύκα.

Ένα πολύ σημαντικό μέρος των πωλήσεων της εταιρείας του κ. Μανουηλίδη καταλαμβάνουν οι ελιές. Ο ίδιος πιστεύει ότι το μέλλον βρίσκεται στην ελιά και υποστηρίζει ότι πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη σημασία στο μάρκετινγκ της ελληνικής ελιάς, για να κερδίσουμε έδαφος σε σχέση με την Ισπανία.

Τονίζει δε, στην εφημερίδα Real News, ότι ο τόπος μας είναι ευλογημένος και παροτρύνει τους παραγωγούς να δημιουργήσουν ποιοτικά προϊόντα και να τα λανσάρουν με προσοχή στην αγορά, σε τιμές κοντά σε αυτή και στις απαιτήσεις της και όχι σε εξωπραγματικές, όπως εντοπίζει ότι γίνεται σήμερa.