Νέο τροχαίο ατύχημα είχαμε πριν λίγη ώρα στην Οδό Ναυαρίνου, όταν μηχανή με κατεύθυνση προς το Λιμεναρχείο συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που έστριβε ανάποδα στην οδό Βύρωνος. Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε ο οδηγός της μηχανής , ο οποίος και διακομίστηκε στο Νοσοκομείο της Καλαμάτας
Σχετικά Άρθρα
- 24/06/2026 06:42
Απολογισμός πεπραγμένων σήμερα από τον δήμαρχο Καλαμάτας
- 24/06/2026 06:34










