Γιατί είναι κλειστή για το κοινό μια ολόκληρη μέρα κάθε εβδομάδα η Διεύθυνση Μεταφορών Μεσσηνίας;


Αγαπητό μου «Θάρρος»,
κοινοποιώ την επιστολή μου προς το υπουργείο Μεταφορών για τη Διεύθυνση Μεταφορών Καλαμάτας:
 
Αγαπητέ κύριε υπουργέ,
ονομάζομαι Σωτήρης Λυμπερόπουλος, κατοικώ στις Ράχες Μεσσηνίας, είμαι ιδιοκτήτης μιας νεοσύστατης επιχείρησης που εδρεύει στην περιοχή και θα ήθελα με το παρόν να καταγγείλω την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στη Διεύθυνση Μεταφορών Μεσσηνίας.
Σήμερα το πρωί επισκέφθηκα τη Διεύθυνση Συγκοινωνιών Μεσσηνίας στην Καλαμάτα, προκειμένου να πραγματοποιήσω τη μεταβίβαση ενός ΦΙΧ που μου είναι απαραίτητο στη λειτουργία της επιχείρησής μου. Ζητώντας να εξυπηρετηθώ, η κα Ευσταθία Βελγή με ενημέρωσε ότι το υπουργείο είναι κλειστό κάθε Τετάρτη για το κοινό. Όταν επέμεινα να εξυπηρετηθώ (καθώς η 25η Φεβρουαρίου είναι εργάσιμη ημέρα), η κ. Β με ανάρμοστο τρόπο και υψώνοντας την φωνή της, μου είπε ότι πρέπει να φύγω από την υπηρεσία και να έρθω την επομένη μέρα με την πρόφαση ότι όλοι οι υπάλληλοι του υπουργείου είναι απασχολημένοι στις εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης. Κάλεσα το γραφείο του περιφερειάρχη, προκειμένου να διαπιστώσω αν το υπουργείο είναι κλειστό για το κοινό και με ενημερώσανε ότι πρέπει να εξυπηρετηθώ. Έπειτα από τηλεφώνημά τους, ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης με δέχτηκε στο γραφείο του και με ενημέρωσε ότι θα έπρεπε να πάω σε 3,5 ώρες, γιατί ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει ήταν εκείνη τη στιγμή απασχολημένος με μια πολύ σοβαρή υπόθεση άλλου πολίτη και δεν είχε χρόνο. Κατά την υπόδειξή του, στις 13.30 επισκέφθηκα ξανά το υπουργείο, όπου η κα Β για μία ακόμη φορά με αντιμετώπισε με το χειρότερο τρόπο, ενώ ο διευθυντής της υπηρεσίας, φωνάζοντας, μου είπε ότι δεν μπορούν συνέχεια να ασχολούνται μαζί μου. Φυσικά, η δουλειά μου δεν έγινε, καθώς δεν υπήρχε πλέον ο απαιτούμενος χρόνος για να διεκπεραιωθούν τα 12 έγγραφα που χρειάζεται μια τέτοια διαδικασία.
Ως πολίτης του ελληνικού κράτους, θα ήθελα κατόπιν των ανωτέρω να σας θέσω τα κάτωθι ερωτήματα:
1. Είναι λογικό και νόμιμο μια δημόσια υπηρεσία που είναι μοναδική σε έναν ολόκληρο νομό να είναι κλειστή για το κοινό μια ολόκληρη μέρα κάθε εβδομάδα του χρόνου; Επιτρέπεται ένας πολίτης να έχει ταξιδέψει τόσα χιλιόμετρα, να έχει χάσει μία μέρα εργασίας και, τελικά, να μην εξυπηρετείται;
2. Ενημερώθηκα ότι στην Αθήνα οι αντίστοιχες υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά όλη την εβδομάδα. Υπάρχει κάποιου είδους διάκριση για το νομό μας;
3. Είναι επιτρεπτό κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι να συμπεριφέρονται στους πολίτες με τρόπο που θίγει την αξιοπρέπειά τους και να τους κάνουν να αισθάνονται ότι το κράτος είναι απέναντί τους;
4. Είναι σωστό οι δημόσιες υπηρεσίες να θεωρούν ότι ο χρόνος του πολίτη είναι λιγότερο πολύτιμος από το δικό τους;
Λυπάμαι πολύ που έχω επιλέξει να επιχειρώ και να ζω σε μία χώρα που, παρά τις συνεχείς εξαγγελίες σας για βελτίωση των δημοσίων υπηρεσιών, αναγκαζόμαστε καθημερινά να βιώνουμε αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά από τους ανθρώπους που εκπροσωπούν το κράτος.
Σας ενημερώνω ότι η καταγγελία μου θα αποσταλεί, επίσης, σε αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης: ec.europa.eu/atwork/applying-eu-law/complaint_form_el.htm, καθώς και με τη μορφή δελτίου Τύπου σε όλα τα ΜΜΕ.
Ο λόγος που σας το αναφέρω δεν είναι ότι έχω κάποια εμπάθεια απέναντι στον οργανισμό σας ή στους υπαλλήλους του. Απλά είναι υποχρέωσή μας ως πολίτες να αγωνιζόμαστε για να αλλάξουμε ό,τι θεωρούμε άδικο και να διεκδικούμε το καλύτερο για την πατρίδα μας. Ελπίζω να ευαισθητοποιηθείτε.
Με εκτίμηση,
Λυμπερόπουλος Σωτήρης
Εξειδικευμένες υπηρεσίες διατροφής
Ράχες Μεσσηνίας