“Ζωντανεύει”… στα χαρτιά το οδικό τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα

“Ζωντανεύει”… στα χαρτιά το  οδικό τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα

Στο πακέτο οδικών έργων της επόμενης 10ετίας

Οι Οδικές Μεταφορές παραμένουν το βαρύ χαρτί των υποδομών για τη χώρα. Περίπου 6 δισ. ευρώ σε έργα είτε είναι σε κατασκευή είτε προετοιμάζονται από το υπουργείο Υποδομών και τον υπουργό Κώστα Καραμανλή. Αυτό, παρά τη στροφή στα σιδηροδρομικά έργα που ομολογουμένως είχαν μείνει πολύ πίσω σε επίπεδο δημιουργίας ενός σύγχρονου δικτύου. 

Τα παραπάνω σημειώνει ο Νίκος Καραγιάννης σε ρεπορτάζ στην ιστοσελίδα ypodomes.com.

Σήμερα η Ελλάδα διαθέτει ένα ικανό οδικό δίκτυο αυτοκινητόδρομων μήκους περίπου 2.200 χλμ., που κατά βάση συνδέει όλες τις Περιφέρειες της ηπειρωτικής χώρας μεταξύ τους. Ταυτόχρονα έχει αυξήσει σημαντικά το δείκτη οδικής ασφάλειας που κάθε χρόνο δείχνει βελτίωση στους αριθμούς ατυχημάτων.

Το… ευχάριστο είναι ότι – έστω και στα χαρτιά- εμφανίζεται να “ζωντανεύει” το τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα, για το οποίο το τελευταίο διάστημα δεν έχουμε ακούσει ή διαβάσει καμία επίσημη ανακοίνωση. Στο κείμενο αναφέρεται: “Σημαντικό είναι το έργο του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, της φυσικής συνέχειας της Ολυμπίας Οδού. Προς το παρόν το έργο είναι παγωμένο λόγω της επιλογής του υπουργείου για αλλαγή του μοντέλου υλοποίησης. Πρόκειται για ένα σπουδαίο έργο που θα φέρει το δίκτυο αυτοκινητόδρομων βαθιά στη δυτική πλευρά της Πελοποννήσου βοηθώντας την τοπική οικονομία.

Επίσης, σε φάση διαγωνισμού είναι το έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη, το οποίο όμως δεν έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου, αλλά οδού ταχείας κυκλοφορίας. «Μνηστήρες» είναι όλες οι μεγάλες τεχνικές της χώρας. Είναι ένα εμβληματικό έργο που το θέλει η αγορά.

Άλλο έργο που, επίσης, φαίνεται ότι μπαίνει στο τραπέζι των επεκτάσεων είναι και το Καλό Νερό-Τσακώνα”.

Α.Π.