Καλαμάτα: Με μεγάλη ουρά αλλά τουλάχιστον αποστάσεις λειτουργεί ξανά η ΔΕΗ

Καλαμάτα: Με μεγάλη ουρά αλλά τουλάχιστον αποστάσεις λειτουργεί ξανά η ΔΕΗ

Πρώτη μέρα που η ΔΕΗ άνοιξε τις πόρτες της για το κοινό είναι η σημερινή, με την κατάσταση στο κατάστημα της Καλαμάτας να μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλή.

Καλή σε σχέση με άλλα καταστήματα και κυρίως της Αθήνας, όπου από το πρωί επικρατεί συνωστισμός, εικόνα που σύμφωνα με πληροφορίες σημειώθηκε και σε αυτό της Καλαμάτας.

Στο κατάστημα της Καλαμάτας, πλέον οι πελάτες φαίνεται να κρατούν αποστάσεις στην ουρά που έχει σχηματιστεί.

Να θυμίσουμε τέλος ότι η ΔΕΗ έχει κάνει γνωστό ότι τα καταστήματά της  λειτουργούν μόνο για πληρωμές, νέα συμβόλαια και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων.

Όλες οι υπόλοιπες εργασίες θα συνεχίσουν να παρέχονται από την ιστοσελίδα και το τηλεφωνικό κέντρο 11770, τα οποία έχουν αναβαθμίσει το πλήθος και την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Η ΔΕΗ τονίζει πως έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της και τα στοιχεία της θερμομέτρησης δεν θα καταγράφονται.

Παράλληλα, μέσα στα καταστήματα θα υπάρχουν συσκευές απολύμανσης των χεριών, ενώ οι υπάλληλοι θα φορούν υποχρεωτικά μάσκες. Το ίδιο συνίσταται και στους πελάτες, που εισέρχονται στο χώρο.

Η ΔΕΗ υπενθυμίζει ακόμη ότι μέσω της ιστοσελίδας www.dei.gr όλοι οι πελάτες μπορούν:

  • Να πληρώσουν ηλεκτρονικά μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, χωρίς καμία τραπεζική προμήθεια
  • Να εγγραφούν στον ηλεκτρονικό λογαριασμό e-bill κάνοντας χρήση και της έκπτωσης των 5 ευρώ/λογαριασμό, που ισχύει έως τα τέλη Ιουνίου
  • Να συνάψουν νέα συμβόλαια ή να κάνουν αλλαγή των στοιχείων του συμβολαίου τους μέσω της νέας υπηρεσίας e-contract της ΔΕΗ.

Εξάλλου, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 έχουν προστεθεί τέσσερις νέες υπηρεσίες:

  • Το ωράριο έχει διευρυνθεί κατά 2 ώρες (07:00-21:00).
  • Δίνεται η δυνατότητα για πληρωμές από το τηλέφωνο καθημερινά 09:00-17:00 με τον Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής που αναγράφεται στον λογαριασμό και τον αριθμό της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, χωρίς πρόσθετους κωδικούς.
  • Επιλογή υπηρεσίας επιστροφής κλήσης για όσους είναι σε αναμονή πάνω από 3 λεπτά.

-Διακανονισμοί και για ποσά άνω των 5.000 ευρώ, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν στα καταστήματα.