ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας: Εκτός σχεδιασμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο πολύπαθος δρόμος Καλό Νερό – Τσακώνα

ΣΥΡΙΖΑ Μεσσηνίας: Εκτός σχεδιασμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη ο πολύπαθος δρόμος Καλό Νερό – Τσακώνα

Τα ψεύτικα τα… έργα τα μεγάλα

Πλησιάζοντας στα τρία χρόνια διακυβέρνησής της, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβεβαιώνει και στον πιο καλόπιστο πολίτη αυτής της χώρας την ανικανότητα που επέδειξε όλο αυτό το διάστημα, αλλά και τη στρατηγική της επιλογή σε πολλές περιπτώσεις, σε ό,τι αφορά την υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομών που έχει ανάγκη η χώρα.

Όλο αυτό το διάστημα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με αλλεπάλληλες παρεμβάσεις του επισήμαινε στους πολίτες την επιλογή της κυβέρνησης να διακόψει, από τις πρώτες ημέρες της διακυβέρνησής της, όλα τα μεγάλα έργα που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε σε εξέλιξη, είτε σε φάση δημοπράτησης είτε σε φάση υλοποίησης, όπως, π.χ., ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, το πολύπαθο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο οδικός άξονας Πάτρας – Πύργου κ.ά., είτε ακυρώνοντας διαγωνισμούς για να τα επαναδημοπρατήσει.

Αυτή η καταστροφική επιλογή της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο «αναβάπτισης» ήδη προγραμματισμένων έργων για επικοινωνιακούς σκοπούς ή για την εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων, είχε και στο νομό μας ολέθρια αποτελέσματα.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι μεγάλες καθυστερήσεις και παλινωδίες για την υλοποίηση του οδικού άξονα Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος, το ακόμη εκτός λειτουργίας Φιλιατρινό Φράγμα, η ανυπαρξία των αντιπλημμυρικών έργων της Καλαμάτας και, βέβαια, το «εκτός πλάνων» της κυβέρνησης έργο αναβάθμισης του οδικού άξονα Καλό Νερό-Τσακώνα.

Όσον αφορά στο τελευταίο, ο οδικός άξονας Καλό Νερό-Τσακώνα συνιστά έργο πνοής και διαχρονικό αίτημα των κατοίκων και του εμπορικού κόσμου της Μεσσηνίας, αφού θα αποτελέσει τη διασύνδεση της Ολυμπίας Οδού με τον αυτοκινητόδρομο του «Μορέα», με άμεση θετική επίπτωση στην οδική ασφάλεια λόγω της πυκνής του κυκλοφορίας, ιδίως τους θερινούς μήνες, αλλά και της τουριστικής ανάπτυξης της δυτικής Μεσσηνίας, καθώς εξυπηρετεί και τις τουριστικές περιοχές της Τριφυλίας και της Πύλου.

Παρότι όμως στο συγκεκριμένο έργο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκρίνει όλες τις απαραίτητες μελέτες οδοποιίας και περιβαλλοντολογικών όρων, ο υπουργός Υποδομών, σε επίκαιρη ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Χαρίτσης, παρέπεμψε και αυτό το έργο στις… καλένδες και να εξεταστεί η κατασκευή του μετά την ολοκλήρωση του άλλου πολύπαθου έργου, της Ε.Ο. Πατρών-Πύργου.

Ζήσε, Μάη μου, δηλαδή…

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Μεσσηνίας δηλώνει για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος.

Θα σταθούμε αγωνιστικά μαζί με το μέτωπο των πολιτών, της αυτοδιοίκησης, των μαζικών φορέων, των εμπορικών και επιμελητηριακών φορέων, σε ένα μέτωπο που συνεχώς διευρύνεται, για να διεκδικήσουμε όλοι μαζί την υλοποίηση, επιτέλους, του συγκεκριμένου έργου.

Το Γραφείο Τύπου της Ν.Ε. Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ