Μίλτος Χρυσομάλλης: «Η προσφορά του ΣΥΡΙΖΑ στα ελληνικά ΑΕΙ είναι το μπάχαλο»

Μίλτος Χρυσομάλλης: «Η προσφορά του ΣΥΡΙΖΑ  στα ελληνικά ΑΕΙ είναι το μπάχαλο»

Στα έργα και τις ημέρες της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ στον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας αναφέρθηκε ο βουλευτής της Ν.Δ. Μίλτος Χρυσομάλλης, κατά την τοποθέτησή του στην Ολομέλεια, στη συζήτηση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας για τα ΑΕΙ, υπενθυμίζοντας τη δημιουργία πανεπιστημιακών τμημάτων με βουλευτικές τροπολογίες λίγο πριν τις εκλογές του 2019.

«Εσείς που κόπτεστε για το δημόσιο πανεπιστήμιο, τι κάνατε τα 4,5 χρόνια που είχατε τη δυνατότητα να νομοθετήσετε υπέρ του δημόσιου πανεπιστημίου; Τι προσφέρατε στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Να σας θυμίσω εγώ: Λίγο πριν αποχωρήσετε, προχωρούσατε στην ίδρυση πανεπιστημιακών τμημάτων με βουλευτικές τροπολογίες, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη συγκλήτων, χωρίς σχέδιο, χωρίς δημοκρατικότητα, χωρίς ντροπή! Κι αν εσείς το ξεχάσατε, δεν το ξεχνά η κοινωνία, δεν το ξεχνάμε εμείς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μίλτος Χρυσομάλλης. «Η Ν.Δ. προχωρά και εφαρμόζει πιστά όσα υποσχέθηκε στο λαό με το προεκλογικό της πρόγραμμα. Κάτι που δεν κάνατε εσείς. Το πρόγραμμά μας κρίθηκε από το λαό στις εκλογές. Δε σταματήσαμε να νομοθετούμε στη βάση αυτή, χωρίς να υπολογίζουμε πολιτικό κόστος και χωρίς να υποβαθμίζουμε τα ακαδημαϊκά ιδρύματα, εξυπηρετώντας μικροπολιτικούς εκλογικούς στόχους.

Τι προσφέρατε εσείς, κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ; Μόνο μπάχαλο».

Αναφερόμενος στην κριτική του ΣΥΡΙΖΑ, που χαρακτήρισε τις προωθούμενες ρυθμίσεις «ταξικές», τόνισε: «Είναι υποκριτικό να καταγγέλλει εμάς ο ΣΥΡΙΖΑ για ταξική πολιτική όταν τα δικά του στελέχη μιλούσαν για ταξική φορολόγηση της μεσαίας τάξης το 2015-19. Όταν τα δικά του στελέχη επιχειρούσαν να επιβάλλουν τις ταξικές τους ιδεοληψίες για να ελέγξουν τους αρμούς της εξουσίας».

«Για μας η έννοια του απροϋπόθετου πανεπιστημίου, όπως την έθεσε στη γνωστή του διάλεξη ο Ζακ Ντεριντά, παραμένει πάντοτε το ζητούμενο. Η οργάνωσή του θα πρέπει να γίνει κατά τέτοιο τρόπο που να σέβεται τις οικονομικές, δικαιικές και ηθικοπολιτικές συνθήκες που διέπουν την ακαδημαϊκή διδασκαλία στο χώρο άσκησης της πανεπιστημιακής έρευνας και της επιστημονικής γνώσης.

Η κάθε μεταρρύθμιση πρέπει πάντοτε να περιλαμβάνει νέες λειτουργίες και δραστηριότητες που θα ενισχύουν τη διδασκαλία και την έρευνα, όπως και το ρόλο του πανεπιστημίου ως χώρου ελευθερίας στη μετάδοση και την προαγωγή της γνώσης.

Για σας, το πανεπιστήμιο είναι απλά χώρος ασυδοσίας των δικών σας παιδιών, χώρος απειλών και χειροδικιών κατά μελών ΔΕΠ, χώρος καταλήψεων και καταστροφών» κατέληξε ο Μίλτος Χρυσομάλλης.