Τις επόμενες εβδομάδες η σύμβαση του οδικού άξονα Καλαμάτα -Μεθώνη

Τις επόμενες εβδομάδες η σύμβαση του οδικού άξονα  Καλαμάτα -Μεθώνη

Στο «ξεκάθαρο θετικό πρόσημο για την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας» αναφέρθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, στην τοποθέτησή του κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού, ενώ προανήγγειλε τις δημοπρατήσεις και συμβασιοποιήσεις έργων που έρχονται έως τις αρχές του 2023.

«Την περίοδο 2015 – 2019 είχαν δρομολογηθεί έργα ύψους λίγο κάτω από 1 δισ. ευρώ. Τη δική μας περίοδο έχουν ήδη δημοπρατηθεί έργα ύψους 10 δισ. ευρώ και συμβασιοποιηθεί έργα ύψους λίγο κάτω από 5 δισ. ευρώ» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Καραγιάννης.

Έκανε λόγο για μεγάλη δυναμική του κατασκευαστικού κλάδου που, όπως είπε, «θα συνεχιστεί και τα επόμενα χρόνια, καθώς, σύμφωνα με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, το ποσοστό επενδύσεων σε κατασκευαστικά έργα θα φτάσει έως το 8,1% το 2025 από 4% του ΑΕΠ το 2020».

Ο κ. Καραγιάννης ανέπτυξε τον προγραμματισμό έργων έως τις αρχές του 2023, τονίζοντας:  «Στο κομμάτι των συμβασιοποιήσεων σημείωσε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα “πέσουν οι υπογραφές” για την «παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ. ευρώ, καθώς και το Μπράλος – Άμφισσα, ύψους 265 εκατ. ευρώ, το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, ύψους 251,8 εκατ. ευρώ, το τμήμα του ΒΟΑΚ “Χερσόνησος – Νεάπολη”, ύψους 290 εκατ. ευρώ, καθώς και την επέκταση Λ. Κύμης και τη σύνδεση με ΠΑΘΕ, ύψους 352 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, μέσα στο α’ εξάμηνο του 2023 θα πέσουν οι υπογραφές και για 17 Σχολικές Μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας, 128,4 εκατ. ευρώ».