Καλαμάτα: Εγκαίνια για την επαναλειτουργία της Πινακοθήκης Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης

Καλαμάτα: Εγκαίνια για την επαναλειτουργία της Πινακοθήκης Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης

Υπογραμμίστηκε εκ νέου η ανάγκη εξεύρεσης χώρου για τα 520 έργα που διαθέτει

Έπειτα από αρκετούς μήνες συντήρησης, η Πινακοθήκη Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης της Λαϊκής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας άνοιξε ξανά τις πόρτες της το απόγευμα της Τετάρτης, προκειμένου να παρουσιάσει μέρος της πλούσιας συλλογής που διαθέτει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα ενενήντα και πλέον έργα ζωγραφικής, χαρακτικής και γλυπτικής που εκτίθενται πλέον στο χώρο της Πινακοθήκης συγκαταλέγονται καλλιτέχνες όπως οι Γύζης, Φασιανός, Γαΐτης, Τάσσος, Πάστρα, Ψυχοπαίδης, Κωστοπούλου και Μυταράς.

Άλλωστε, η Πινακοθήκη Σύγχρονης Ελληνικής Τέχνης στην Καλαμάτα δεν υστερεί σε τίποτα συγκριτικά με την Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδος, καθότι και οι δύο συλλογές διαθέτουν έργα σπουδαίων Ελλήνων καλλιτεχνών, όπως σημείωσε ο πρόεδρος της Λαϊκής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας, Πανάγος Φουρναράκης.

Κατόπιν της τελετής του αγιασμού, ο νέος πρόεδρος της «Φάρις», Σωτήρης Κριτσωτάκης, υπογράμμισε ότι μέλημα της νέας Δημοτικής Αρχής είναι να στρέψει τις νεότερες γενιές στον πολιτισμό, προκειμένου να οδηγηθούν σε ορθά μονοπάτια.

Από την πλευρά του, ο κ. Φουρναράκης ευχήθηκε καλή θητεία στο νέο προεδρείο της «Φάρις», εκφράζοντας την ελπίδα μιας καλής συνεργασίας, ώστε «το κτήριο που βρισκόμαστε να βρει την αίγλη που του λείπει», όπως σχολίασε.

Παράλληλα, σημείωσε ότι αρωγοί στην προσπάθεια συντήρησης της Πινακοθήκης ήταν τόσο ο Δήμος Καλαμάτας όσο και ο μητροπολίτης Μεσσηνίας, ο οποίος ανέλαβε οικονομικά τη συντήρηση τριών έργων θρησκευτικού περιεχομένου.

Κλείνοντας, ο κ. Φουρναράκης υπογράμμισε την ανάγκη εξεύρεσης ενός νέου, κατάλληλου χώρου, για να εκτεθεί το σύνολο των 520 έργων που διαθέτει η Πινακοθήκη και αυτή τη στιγμή παραμένουν αναξιοποίητα.

Με τη σειρά του, ο συντονιστής συντήρησης της έκθεσης, Γιώργος Ηλιόπουλος, σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια ανανέωσης της Πινακοθήκης έγινε προσπάθεια τα υπάρχοντα έργα της να κατηγοριοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι ορατή η εξέλιξη της Τέχνης με το πέρασμα του χρόνου.

Χρ.Μ.