Διάκριση μαθητών των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά σε επιχειρηματικό μαραθώνιο διοίκησης με προσομοιωτή

Διάκριση μαθητών των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά σε επιχειρηματικό μαραθώνιο διοίκησης με προσομοιωτή

Στον επιχειρηματικό μαραθώνιο διοίκησης με προσομοιωτή Young Business Talents διακρίθηκαν μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά.

Συγκεκριμένα, το Young Business Talents είναι ένας καινοτόμος διαγωνισμός με λειτουργία επιχειρηματικού προσομοιωτή διοίκησης για μαθητές Λυκείων. Μέσω, λοιπόν, εξελιγμένου προσομοιωτή 3ης γενιάς, σαν αυτούς που χρησιμοποιούνται διεθνώς σε πανεπιστήμια και σχολές διοίκησης επιχειρήσεων και με τη βοήθεια των καθηγητών τους, οι μαθητές διάνυσαν 11 εικονικά “Εταιρικά έτη”, συντάσσοντας αντίστοιχα “Επιχειρηματικά Σχέδια”, στα οποία λάμβαναν κάθε φορά 113 διαφορετικές επιχειρηματικές “Αποφάσεις”, σχετικά με την παραγωγή, τη χρηματοδότηση, το marketing και το ανθρώπινο δυναμικό.

Στον επιχειρηματικό μαραθώνιο διοίκησης με προσομοιωτή, Young Business Talents, διακρίθηκαν και οι δύο 2 ομάδες από το Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων Μπουγά. Οι μαθητές, παίρνοντας αυτές τις αποφάσεις μια φορά την εβδομάδα, που συμβολίζει ένα εικονικό εταιρικό έτος, κατάφεραν να βρεθούν βαθμολογικά στις 75 καλύτερες ομάδες από τις περίπου 650 που είχαν αρχικά ξεκινήσει τον επιχειρηματικό Μαραθώνιο και προκρίθηκαν να συμμετέχουν στον τελικό την περασμένη Παρασκευή.

H ομάδα «3YBT», αποτελούμενη από τις μαθήτριες Μαριέττα Γιαννουλάκη, Αντωνία Γιατράκου και Μαριλένα Κουτέλα, κέρδισε βραβείο, καθώς βγήκε πρώτη στο παιχνίδι προσομοίωσης στον όμιλό της και 13η στη γενική κατάταξη των 75, ενώ η ομάδα «Fouronfire», αποτελούμενη από τις Χριστίνα Γιατράκου, Δημήτρη Θεόκα, Εριέτα Θεόκα και Κατερίνα Καρέλια, κατέκτησε την 31η θέση στην γενική κατάταξη των 75.

Κριτήριο της κατάταξης ήταν η συσσωρευμένη κερδοφορία των εικονικών εταιριών για τρεις γύρους, δηλαδή για τρία εικονικά εταιρικά έτη.

Μιλώντας σχετικά η καθηγήτριά τους Σταυρούλα Κόκκαλη, οικονομολόγος, τόνισε πως «ο συγκεκριμένος μαραθώνιος διοίκησης είναι μια καταπληκτική εμπειρία για τα παιδιά, καθώς μαθαίνουν βιωματικά έννοιες όπως κόστος ευκαιρίας, κόστος παραγωγής, τιμολόγηση, λειτουργία ανταγωνισμού, λειτουργία αγοράς-περιθώρια κέρδους στο λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο, στρατηγική τιμολόγησης στις υπεραγορές και στα μικρά καταστήματα, στρατηγική μάρκετινγκ και πωλήσεων, πίνακες μη μετρικών διαστάσεων, διοίκηση πωλήσεων, αποθέματα, αποσβέσεις, εξαγωγές στο εξωτερικό και επίδραση υποτίμησης νομίσματος σε αυτές κ.ά.

Το εξαιρετικά ενδιαφέρον είναι ότι οι μαθητές πρέπει να αναπροσαρμόζουν τη στρατηγική τους ανάλογα με τον ανταγωνισμό… η ίδια επιχειρηματική απόφαση δε φέρνει πάντα το ίδιο αποτέλεσμα… γι’ αυτό πρέπει να μελετούν έρευνες αγοράς και να ανταποκρίνονται κάθε φορά σε νέα δεδομένα, με το ρίσκο να παραμονεύει σε κάθε επιχειρηματική τους κίνηση».