Γιάννης Λαμπρόπουλος: Μπουλντόζες από Σεπτέμβριο σε Καλαμάτα- Μεθώνη

Γιάννης Λαμπρόπουλος: Μπουλντόζες από Σεπτέμβριο σε Καλαμάτα- Μεθώνη

Η εντύπωση που κυριαρχεί στη Μεσσηνία, παρά τις κατά καιρούς δηλώσεις των κυβερνητικών βουλευτών, είναι ότι κανένα από τα μεγάλα οδικά έργα υποδομών, και όχι μόνο, δεν έχει προχωρήσει. Η κυβέρνηση διανύει τη δεύτερη θητεία της και τα πράγματα είναι όπως τα βρήκε.

Βέβαια, σε νεότερη ανακοίνωσή του ο βουλευτής Μεσσηνίας, Γιάννης Λαμπρόπουλος, έπειτα από συνάντησή του στο υπουργείο Υποδομών, “βλέπει” το… ποτήρι μισογεμάτο, αλλά κι αυτό μένει να επιβεβαιωθεί.

Ειδικότερα σε δελτίο Τύπου αναφέρει τα εξής:

«Συναντήθηκα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τον αρμόδιο για τα Δημόσια Έργα υφυπουργό, Νίκο Ταχιάο, παρουσία και του γενικού διευθυντή του υπουργείου Δημήτρη Αναγνώπουλου και συζητήσαμε για τα έργα που αφορούν στο Νομό Μεσσηνίας.

Ειδικότερα, για την πορεία των διαδικασιών κατασκευής των δρόμων Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη και Τσακώνα-Καλό Νερό-Πύργος, τη διάνοιξη και λειτουργία εξόδου στον αυτοκινητόδρομο Τρίπολης- Καλαμάτας, στο ύψος της βιομηχανικής ζώνης Μελιγαλά, καθώς και τα αντιπλημμυρικά της Καλαμάτας.

-Για το δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη, ο γενικός διευθυντής κ. Αναγνώπουλος ανέφερε πως από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα μπουν μπουλντόζες και σημείωσε ότι θα καταβληθούν προσπάθειες, στη φάση της οριστικοποίησης, όπου είναι εφικτό, να αποφευχθούν ή και να ελαχιστοποιηθούν οι ζημιές σε κατοικίες και επιχειρήσεις.

-Για τον οδικό άξονα Τσακώνα-Καλό Νερό-Πύργο έχουν ωριμάσει οι μελέτες στην περιοχή του Καϊάφα και θα κατατεθεί σύντομα η περιβαλλοντική πρόταση στο υπουργείο Περιβάλλοντος, σε συμμόρφωση με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Με δεδομένη την πολιτική βούληση της κυβέρνησης, προχωρούν οι διαδικασίες και θα αναζητηθεί ο τρόπος χρηματοδότησης και κατασκευής του έργου.

Την περασμένη Τετάρτη, στη συνάντηση που είχαμε βουλευτές της Πελοποννήσου και της Δυτικής Ελλάδας με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, έθεσα πάλι την αναγκαιότητα κατασκευής του Δυτικού Άξονα, που θα συνδέει την Καλαμάτα με την Πάτρα και τα Ιωάννινα σε λίγες ώρες και πρόσθεσα ότι με τη λειτουργία ναυτιλιακής γραμμής, από την Κρήτη στην Καλαμάτα, θα διευκολύνονται οι μετακινήσεις, το εμπόριο και οι μεταφορές προς την Ευρώπη σε πιο σύντομους χρόνους.

-Για τη διάνοιξη εξόδου στο ύψος του Μελιγαλά, θα ξεκινήσουν οι απαιτούμενες διαδικασίες, όπως έχει δεσμευτεί το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την, από 21/2/2023 και αριθμό πρωτ. ΓΔΣΥ/57585, απάντηση που μου είχε δώσει στη Βουλή.

Ευχαρίστησα τον υφυπουργό Νίκο Ταχιάο για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε και την απόφασή του να προχωρήσουν τα έργα που αφορούν στο νομό μας».