Πλωτή προβλήτα για το υδατοδρόμιο Καλαμάτας – Χωρίς όμως ακόμα πλάνο απογείωσης

Πλωτή προβλήτα για  το υδατοδρόμιο Καλαμάτας – Χωρίς όμως ακόμα πλάνο απογείωσης

Κλιμάκιο της αναδόχου εταιρείας Hellenic Seaplanes μετέβη χθες στο χώρο του υδατοδρομίου, όπου και τοποθετήθηκε η προβλεπόμενη πλωτή προβλήτα για την επιβίβαση και αποβίβαση από τα υδροπλάνα. Οι δε εργασίες θα ολοκληρωθούν τις επόμενες μέρες.

Στο χώρο του υδατοδρομίου βρέθηκαν ο δήμαρχος Καλαμάτας Θανάσης Βασιλόπουλος και η πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, Λυδία Εξηνταβελώνη, όπου και έλαβαν ενημέρωση από το διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaplanes, Νικόλα Χαραλάμπους, σχετικά με εκκρεμότητες που απομένουν για την ενεργοποίηση του υδατοδρομίου, καθώς και τα χρονοδιαγράμματα της αναδόχου εταιρείας για την έναρξη της υλοποίησης δρομολόγιων.

Υπήρξε δε η εκτίμηση, εκ μέρους της εταιρείας, ότι σύντομα θα γίνει προσθαλάσσωση στην Καλαμάτα του πρώτου υδροπλάνου.

Η Hellenic Seaplanes δηλώνει έτοιμη να πετάξει
Στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι η Hellenic Seaplanes έχει ήδη ανακοινώσει την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους της πτητικής προετοιμασίας της για το καλοκαίρι του 2025, ενεργοποιώντας την ψηφιακή της πλατφόρμα κρατήσεων και σχεδιάζοντας πτήσεις που, όπως αναφέρεται, φιλοδοξούν να αλλάξουν το χάρτη της προσβασιμότητας στα ελληνικά νησιά και τις απομακρυσμένες περιοχές.

Το επιχειρησιακό της πλάνο περιλαμβάνει βάσεις σε Αθήνα, Σκύρο και Ιωάννινα, ενώ ήδη έχουν προγραμματιστεί δρομολόγια προς 28 προορισμούς, μεταξύ των οποίων οι: Άλιμος, Πάτρα, Χίος, Ψαρά, Τήνος, Λέρος, Πάτμος, Παξοί, Σκόπελος, Αλόννησος, Κέρκυρα, Σαμοθράκη, Βόλος, Αμφιλοχία, Αλεξανδρούπολη, Μαθράκι, Οθωνοί, Καλαμάτα και η Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Οι πτήσεις θα εξυπηρετούν υφιστάμενα υδατοδρόμια, εγκεκριμένα υδάτινα πεδία, αλλά και αεροδρόμια, χάρη στον αμφίβιο χαρακτήρα των αεροσκαφών της εταιρείας, επιτρέποντας τη λειτουργία καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Στη δε ιστοσελίδα της εταιρείας για το υδατοδρόμιο Καλαμάτας αναφέρεται μεταξύ άλλων: “Με την ολοκλήρωσή του το υδατοδρόμιο θα γίνει το πρώτο στη Νότια Πελοπόννησο και αναμένεται να παίξει στρατηγικό ρόλο, αναλαμβάνοντας μέσω αυτού να διασυνδέσει την Πελοπόννησο με προορισμούς της Δυτικής Ελλάδας (Κυλλήνη, Πάτρα), καθώς και τα νησιά Ιονίου. Η πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, αν και διαθέτει ένα σύγχρονο αεροδρόμιο, επιλέγει με τη δημιουργία και λειτουργία υδατοδρομίου στο λιμάνι της να ενισχύσει τις μεταφορικές επιλογές τόσο των ντόπιων όσο και των επισκεπτών της, φέρνοντας τη δυνατότητα να ταξιδέψουν γρήγορα και εύκολα μέσω των υδροπλάνων στο δίκτυο υδατοδρομίων Hellenic Water Airports”.
Α.Π.