Περιφέρεια Πελοποννήσου: Τροποποιήθηκε ο καταμερισμός ποσών για την τουριστική προβολή της

Περιφέρεια Πελοποννήσου: Τροποποιήθηκε ο καταμερισμός ποσών για την τουριστική προβολή της

Έμφαση στην παραγωγή περιεχομένου για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και τη Συνδιαφήμιση με Αεροπορικές Εταιρείες

Εγκρίθηκε η τροποποίηση του προϋπολογισμού για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Πελοποννήσου του έτους 2025, κατά την πρόσφατη συνεδρίαση του Σώματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συνολικό ποσό αγγίζει το 1.860.000 ευρώ για την προβολή του φετινού προγράμματος “Peloponnese: Greece beyond the obvious”. Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Θανάση Μιχελόγγονα, για την τροποποίηση καταμερισμού των ποσών που θα διατεθούν για το σκοπό αυτό, λήφθηκε υπόψη «η έως σήμερα εξέλιξη της τουριστικής δραστηριότητας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το 2025, κατά την οποία παρατηρείται βελτίωση όλων των μεγεθών το 1ο τρίμηνο του έτους, βελτίωση των αφίξεων εξωτερικού στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας για το επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου, και βελτίωση της χρονικής διασποράς της τουριστικής δραστηριότητας». Όπως πρόσθεσε, δε, στην περιφέρεια Πελοποννήσου παρατηρείται αύξηση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής και μείωση των μακροπρόθεσμων κρατήσεων.

Πως διαμορφώνονται τα ποσά στον Τουρισμό

Με βάση τα παραπάνω, η εισήγηση που εγκρίθηκε από το Σώμα του Περιφερειακού Συμβουλίου, αναφέρει υπερδιπλασιασμό στο αρχικό ποσό για την παραγωγή περιεχομένου (485.200 ευρώ έναντι του αρχικού προϋπολογισμού των 200.000 ευρώ)! Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, μεταξύ άλλων το ποσό αυτό αφορά κυρίως στην παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού περίπου 100 βίντεο για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και περίπου 1.500 φωτογραφιών), κειμένων για περίπου 30 προορισμούς της Πελοποννήσου.

Την ίδια ώρα, αύξηση στον αρχικό προϋπολογισμό εγκρίθηκε για τον «Σχεδιασμό και παραγωγή έντυπου υλικού, επιχειρηματικών δώρων και δώρων φιλοφρονήσεων» ο οποίος έφτασε να κοστολογηθεί με 74.400 ευρώ έναντι των 60.000 ευρώ που είχε αποτιμηθεί αρχικά.

Κατά τα λοιπά, υπήρξε μείωση του προϋπολογισμού για τη δράση “Peloponnese Tourism Workshops On Tour”, που τελικά κοστολογείται με 30.000 ευρώ έναντι των αρχικών 50.000 ευρώ. Αντίστοιχα, η δράση «Διαχείριση και προώθηση ψηφιακών καναλιών τουρισμού ιδιοκτησίας Περιφέρειας Πελοποννήσου» από 250.000 ευρώ τροποποιήθηκε σε 190.000 ευρώ. Τέλος, η δράση για «Συνδιαφήμιση με Αεροπορικές Εταιρείες», από τον προϋπολογισμό των 490.000 ευρώ τροποποιήθηκε στο τελικό ποσό των 274.400 ευρώ.

Χρ.Μ.