Δύο επιχειρηματικοί όμιλοι και δύο αεροδρόμια αλλάζουν τον τουριστικό χάρτη
Σε μια ενδιαφέρουσα, αλλά απολύτως υπαρκτή «αναμέτρηση» που εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια στη Δυτική Πελοπόννησο, αναφέρεται σε δημοσίευμά της η εφημερίδα «Πελοπόννησος», σε άρθρο του Σωτήρη Παπανδρέου, με σημείο αναφοράς τα δύο αεροδρόμια που επιχειρούν να ενισχύσουν το ρόλο τους στον τουριστικό χάρτη: τον Άραξο και την Καλαμάτα.
Όπως σημειώνεται, στο επίκεντρο βρίσκονται δύο σημαντικοί επιχειρηματικοί παράγοντες της χώρας, ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος της Aldemar Resorts και ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος της Costa Navarino, οι οποίοι, μέσα από διαφορετικές στρατηγικές, επιδιώκουν την αναβάθμιση των πυλών εισόδου που εξυπηρετούν τις δραστηριότητές τους.
Αλέξανδρος Αγγελόπουλος
Με ισχυρή παρουσία στην Ηλεία, ο κ. Αγγελόπουλος έχει ταχθεί με συνέπεια υπέρ της ενίσχυσης του αεροδρομίου του Αράξου, θεωρώντας ότι μπορεί να λειτουργήσει ως βασικός μοχλός ανάπτυξης για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η πρόσφατη φιλοξενία του πολυήμερου συνεδρίου της Hays Travel, του μεγαλύτερου ανεξάρτητου ταξιδιωτικού οργανισμού της Βρετανίας, στο Aldemar Olympian Village. Περισσότεροι από 1.000 ταξιδιωτικοί πράκτορες επισκέφθηκαν την περιοχή, γεγονός που – όπως επισημαίνουν στελέχη του τουριστικού κλάδου – ενισχύει το διεθνές προφίλ τόσο της Ηλείας όσο και του Αράξου.
Η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε με τη στήριξη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών για μεγαλύτερη παρουσία της περιοχής στη βρετανική αγορά.
Ο κ. Αγγελόπουλος τόνισε ότι οι νέοι οδικοί άξονες και οι προοπτικές αναβάθμισης του Αράξου μπορούν να διαμορφώσουν νέα δεδομένα για τον τουρισμό, υπογραμμίζοντας την αξία της συνεργασίας ιδιωτικού και δημόσιου τομέα.
Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος
Στον αντίποδα, ο Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος στηρίζει σταθερά το αεροδρόμιο Καλαμάτας, το οποίο βρίσκεται πλέον σε τροχιά σημαντικών επενδύσεων μέσω του σχήματος που έχει αναλάβει τη διαχείρισή του (Fraport – Όμιλος Κοπελούζου – Costa Navarino). Στόχος είναι η αναβάθμιση των υποδομών και η αύξηση της χωρητικότητας, ώστε η Μεσσηνία να ανταποκριθεί στη διαρκώς αυξανόμενη τουριστική ζήτηση.
Η συζήτηση γύρω από τα δύο αεροδρόμια αναμένεται να ενταθεί τους επόμενους μήνες, καθώς ο Άραξος ανήκει στη λίστα των 22 περιφερειακών αεροδρομίων για τα οποία εκκρεμεί προκήρυξη παραχώρησης. Δεν είναι λίγοι όσοι εκτιμούν ότι ο Όμιλος Aldemar θα μπορούσε να εξετάσει έναν πιθανό ρόλο στη μελλοντική διαχείρισή του. Μέχρι τότε, η «μάχη» Αράξου – Καλαμάτας συνεχίζεται, αντανακλώντας τις διαφορετικές στρατηγικές ανάπτυξης που διαμορφώνουν το τουριστικό αύριο της Πελοποννήσου.










