Τη δυνατότητα ηλεκτρονικής προπώλησης εισιτηρίων για τις νέες παραγωγές εισηγήθηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, Φίλιππος Σοφιανός. Όπως εξήγησε, κάτι τέτοιο θα λειτουργήσει –εκτός των άλλων- και ως διαφήμιση για την επερχόμενη δραστηριότητα του τοπικού θεάτρου, καθώς όποιος μπαίνει στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγοράς εισιτηρίων θα μαθαίνει για τις νέες παραγωγές του ΔΗΠΕΘΕΚ.
Με αυτό τον τρόπο, επισήμανε ακόμη, δίνεται η δυνατότητα διαβάθμισης της τιμής εισιτηρίου προπώλησης σε σχέση με το εισιτήριο που θα πωλείται στην πόρτα του θεάτρου. Κλείνοντας ο κ. Σοφιανός υπογράμμισε ότι με αυτή την τακτική θα εκτιμηθεί λίγο καλύτερα το εισιτήριο για το ΔΗΠΕΘΕΚ.
Χρ.Μ.










